STRUTUL: Brandul turistic al Bistriței, lansat la Zilele orașului

Brandul turistic al Bistriței va fi lansat cu ocazia Zilelor orașului, ce se desfășoară în perioada 15-17 iulie, acesta incluzând o mascotă reprezentând struțul de pe stema vechii cetăți medievale și a sloganului ‘Bistrița – poarta Transilvaniei’.

Brandul va fi prezentat oficial duminică, pe scena amenajată în centrul istoric al orașului, dar va constitui și un punct pe ordinea de zi a simpozionului cu tema ‘Dezvoltarea turistică a orașelor europene’ ce va avea loc sâmbătă și la care participă reprezentanți ai orașelor L’Aquila (Italia) și Herzogenrath (Germania), înfrățite cu Bistrița, precum și membri ai Asociației sașilor bistrițeni din Germania.

Zilele municipiului Bistrița au debutat vineri în sala de ședințe a primăriei și vor continua cu spectacole atât în centrul orașului, cât și în complexul Heidenfeld din cartierul Viișoara.

Printre interpreții de muzică populară ce vor participa la acest eveniment se numără Cristian Pomohaci, Sava Negrean Brudașcu, Marius Ciprian Pop și Nicoleta Voica, iar pentru cei mai tineri sunt pregătite recitaluri ale trupelor Kripton, Ca$$a Loco, Mozart Rocks și The AC/DC Man&True Band, alături de Alex Velea și Smiley.

Primăria Bistrița a alocat pentru cele trei zile de sărbătoare ale orașului un buget de 150.000 lei, bani pe care primarul Ovidiu Crețu speră să îi recupereze din taxele de închiriere a domeniului public percepute comercianților.

Leave a comment