25/09/2017

FOTO: Pietonalul Liviu Rebreanu, “împânzit” de struţi

Primăria Bistriţa a lansat în luna februarie a acestui an proiectul intitulat “Promovarea Turistică a Cetăţii Medievale Bistriţa”, care este finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Regional.

Valoarea totală a proiectului este de aproape un milion de lei şi are ca scop creşterea atractivităţii şi competitivităţii turistice a municipiului Bistriţa, prin crearea unui nou brand turistic Cetatea Medievală Bistriţa. Alături de sloganul “Bistriţa, Poarta Transilvaniei” şi noua mascotă a oraşului – struţul cu potcoava în gură va avea parte de promovare.

Municipalitatea şi-a propus să multiplice mascota oraşului şi, mai multe exemplare să fie amplasate în diverse zone din municipiu.

O parte din mascote au fost deja amplasate în municipiu. Intens coloraţi, struţii au ajuns în special pe pietonalul Liviu Rebreanu, acolo unde la finele săptămânii se va desfăşura Târgul Turistic Medieval. De asemenea, şi în zona Prefecturii Bistriţa-Năsăud şi a Primăriei Bistriţa au fost amplasate mascote.

Alte mascote sunt programate a fi amplasate la Big, în zona Casa Albă, la Han, pe strada Albert Berger şi în zona Lamă.


Comentarii

  1. Jegosilor spune:

    sper ca-s facuti din fier sa fie furati cati mai repede.

  2. Darina1957 spune:

    Ceva  mai chicios si hidos nu se putea .Bravo!!!!!