Creștere de 165% a vânzărilor Filadelfia Turism după primele nouă luni

Filadelfia Turism, parte a grupului bistrițean Filadelfia, a înregistrat după primele trei trimestre ale anului o creștere a vânzărilor de 165% față de aceeași perioadă din 2010, realizând o cifră de afaceri de 971.044 de euro.

Creșterea s-a datorat în special vânzării pachetelor de vară pentru destinații ca Turcia, Bulgaria, Grecia sau Spania.

Îmbunătățirea rezultatelor noastre financiare s-a datorat în primul rând faptului că am ieșit pe piață cu oferte avantajoase ca preț, dar și pentru că oamenii au început să revină la obiceiul de a merge în vacanță, obicei la care renunțaseră odată cu criza. Dacă înainte erau mai prudenți în ceea ce privește cheltuielile personale, acum sunt din nou dispuși să investească în vacanțe și călătorii. Pe de altă parte, criza a educat publicul în sensul că oamenii își planifică și cumpără pachetele turistice din timp, fapt ce-i avantajează pe consumatori pentru că beneficiază de reduceri de 10-20% pentru rezervările timpurii”, a spus Lidia Sighiartău, manager al Filadelfia Turism.

Pentru anul următor divizia de turism din cadrul Filadelfia Group se așteaptă să obțină statutul de tour operator pe Spania și chiar să pună bazele unei afaceri proprii pe litoralul spaniol.

Suntem deja tour operatori pe Israel, dar pentru că Spania este o piață pe care o cunoaștem foarte bine datorită experienței acumulate prin Tabita Tour, divizia noastră de transport de persoane, unde o bună parte a afacerii este concentrată în această țară, ne așteptăm să devenim în 2012 tour operatori pe Spania. În plus, ne-am ambiționat să punem pe picioare o pensiune cochetă pe litoralul iberic”, a mai precizat Lidia Sighiartău.

Pentru ultimul trimestru al anului, agenția și-a stabilit ca țintă de business creșterea vânzărilor cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul creșterii interesului pentru pachetele de iarnă. Astfel, cea mai avantajoasă ofertă pornește de la 64 de euro/ persoană pentru un sejur de o săptămână la ski în apropierea munților Tatra Înaltă din Slovacia,  cu cazare în hotel de 3*, în timp ce prețul unei vacanțe de șapte zile în Tirol în perioada Crăciunului costă de la 182 de euro/ persoană, cu cazarea într-un hotel de 3* și mic dejun incluse. Pentru cei care doresc un revelion departe de frig, Filadelfia Turism propune un sejur de șapte zile în Republica Dominicană de la 680 de euro, cu transportul, transferul și cazarea în hotel de 4* în regim all inclusive conținute în ofertă sau o vacanță pe plajele din Mexic în aceleași condiții care costă de la 640 de euro/ persoană.

Filadelfia Turism a fost înființată în 2006 și deține o rețea de 32 de agenții la nivel național. În 2010 agenția a încheiat anul financiar cu o cifră de afaceri de 2.879.087 de lei.

Filadelfia Group este un grup bistrițean cu activități în diverse domenii: transport rutier de persoane, intern și internațional (Tabita Tour), turism (Filadelfia Turism), asigurări (DirektAsig), transport de marfă (Filadelfia Marfă) și construcții (Filadelfia Construcții). Grupul are 270 de angajați și a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 53 de milioane de el, în creștere cu 30% față de 2009.

Leave a comment