Radu Moldovan e băiat bun. Dă presei să ciugulească de Sărbători! Să ÎMBUCE și gura ziariștilor ceva!

Radu Moldovan își respectă cuvântul dat la câștigarea fotoliului de președinte al Consiliului Județean și se zbate pentru o comunicare cât mai eficientă. Moldovan are instinct la șmecherii din astea de comunicare, nu degeaba a fost purtător de cuvânt al PSD, pe țară!

Măsurile președintelui CJ prin care a instaurat democrația comunicării la nivelul instituției:

1. Și-a băgat om tânăr ca purtător de cuvânt, super-serviabil și super-amabil, pe Bogdan Ivan. Omul face poze, ține site-ul instituției, trimite mailuri cu grămada prin care comunică instant mesajele președintelui CJ.

2. Radu Moldovan vrea o relație excelentă cu ziariștii pe care i-a invitat la o terasă pentru a le explica principiile de funcționare a comunicării, în viziunea lui.

3. Periodic face conferințe de presă, la care sunt ridicați la rampă managerul județului ! Florin Moldovan și Alexandru Pugna, aflat în campanie.

4. Are apariții periodice la televizor.

5. De șase luni încoace provoacă subiecte de presă cum ar fi celebrul audit prin care vrea să demonstreze cum s-au sifonat bani în mandatul lui Liviu Rusu. de aici derivă castelul de la Posmuș, masteratele pe bani publici ai unor membrii PDL și alte picanterii cu care plusează la imagine.

6. ULTIMA e operă de artă ! președintele CJ dă reclame de Sărbători și cere PUBLIC oferte scrise tuturor publicațiilor on-line, televiziunilor, radiourilor, tuturor trusturilor de presă.

E băiat bun și dă bănuți de Sărbători în stânga și-n dreapta. Totul din bugetul Consiliului Județean, să ne înțelegem!

Iată MOMEALA:

Va rugăm să transmiteți până miercuri 5 decembrie orele 16:00 oferta instituției de presă pe care o reprezentați, privind difuzarea mesajelor de sărbători. Ofertele pot fi transmite în format electronic pe adresa de e-mail cjbn@cjbn.ro sau pot fi înregistrate la registratura Consiliului Județean. Așteptăm cu interes ofertele dumneavoastră.

De cealaltă parte, lucrurile stau cam așa: În Bistrița, piața publicității e relativă și TOTUL se vinde pe ochi frumoși sau pe vrăjeli ieftine pentru că:

1. nu există publicație on-line care să aibă un “audit al traficului” și să prezinte cifre REALE (toate au doar un contor care monitorizează I.P-urile, dar și aici totul e relativ – Citynews avea un audit si prezenta vizitatorii reali, dar acolo e vorba

de o platformă regională și fiind singurul care are audit, ce folos? Dacă ceilalți joacă pe alte reguli?)

2. televiziunile locale nu au nicio cifră de audiență, habar nu au ce impact au pe piață.

3. ziarele print au tiraje doar pe factura, iar retururile lor depășesc 80 la sută. Pe verificate, la orice ziar.

La o analiză lejeră îți dai seama cu nu prea ai cui să dai contracte justificate? Și pe ce criterii se face selecția?  Plus că totul pare așa ieftin ambalat, chestia asta cu publicitatea de Sărbători. Ceva de genu: ciuguliți și mucles!

Cam nașpa, dar banii fac Pământul să se învârtă, să fim realiști!… Și până la urmă, gura oricui trebuie să… îmbuce, nu?

 

Cosmin Botezat

Leave a comment