26/09/2017

FOTO: Premio Witaro primul magazin-service cu franciză de la Goodyear din judeţul Bistriţa Năsăud

Goodyear Dunlop Tires România, împreună cu partenerul său francizat S.C. Witaro Grup S.R.L, au inaugurat ieri după-amiază primul magazin-service Premio (foto facebook) din judeţul Bistriţa Năsăud. Alături de investitori a fost şi prefectul judeţului Ioan Ţintean, care a avut onoarea să taie panglica inaugurală, dar şi subprefectul Ovidiu Frenţ.

Daniel Matei – Trade Marketing and Consumer Training Manager Goodyear Dunlop CSEE, Cristian Roşioru – Retail Specialist Goodyear Dunlop Tires România, dar şi cei doi asociaţi Witaro Grup, Richard Cristian Spaller şi Tiberiu Creţ le-a vorbit celor prezenţi despre serviciile şi calitatea pe care o aduc pe piaţa bistriţeană.

Activ pe piaţa locală a service-ului şi retail-ului cu anvelope din 2004, centrul Witaro Grup din Bistriţa se axează de acum pe dezvoltare şi propune un nou model de service bazat pe rapiditate şi eficienţă.

Odată cu intrarea în franciza Premio, centrul Witaro Grup va oferi posibilitatea clienţilor bistriţeni să aibă acces la un nou tip de experienţă atunci când cumpără produse şi servicii specifice service-ului de roţi.

Situat pe strada Gheorghe Şincai la numărul 37, Premio Witaro aduce service-ul şi retail-ul de anvelope direct la roată. Cu o capacitate de service-are a maxim trei maşini concomitent, noul magazin Premio deschis acum în Bistriţa asigură servicii de montare şi echilibrare a anvelopelor atât pentru turisme, cât şi pentru autoutilitare de până la 3 tone şi jumătate.

Prezent pe piaţa accesoriilor pentru autovehicule din 2004, Witaro Grup comercializează anvelope şi accesorii auto pentru turisme, autoutilitare, camioane şi utilaje. Witaro Grup din Bistriţa este totodată importator unic pentru jantele din aliaj uşor ATS şi ANZIO, precum şi importator al jantelor ProLine.

PREMIO Witaro este primul centru Premio din judeţul Bistriţa Năsăud şi al 32-lea centru Premio din reţeaua de franciză de la Goodyear din România. *

Programul european de franciză Premio de la Goodyear a fost introdus pe piaţa locală în al doilea trimestru al anului 2009, pe un fond descendent al interesului pentru investiţii pe piaţa internă de profil. Până în prezent, reţeaua locală de franciză Premio de la Goodyear a înregistrat o valoare a investiţiei cumulate de peste 12,3 milioane de euro şi continuă să se extindă cu noi centre de profil peste tot în ţară.

Geta Singeorzan

Comentarii

  1. Je spune:

    Se  poate oare undeva sa nu fie prezinti politicienii nostri,mandri si de succesuri???