FOTO: Premio Witaro primul magazin-service cu franciză de la Goodyear din județul Bistrița Năsăud

Goodyear Dunlop Tires România, împreună cu partenerul său francizat S.C. Witaro Grup S.R.L, au inaugurat ieri după-amiază primul magazin-service Premio (foto facebook) din județul Bistrița Năsăud. Alături de investitori a fost și prefectul județului Ioan Å¢intean, care a avut onoarea să taie panglica inaugurală, dar și subprefectul Ovidiu Frenț.

Daniel Matei ! Trade Marketing and Consumer Training Manager Goodyear Dunlop CSEE, Cristian Roșioru ! Retail Specialist Goodyear Dunlop Tires România, dar și cei doi asociați Witaro Grup, Richard Cristian Spaller și Tiberiu Creț le-a vorbit celor prezenți despre serviciile și calitatea pe care o aduc pe piața bistrițeană.

Activ pe piața locală a service-ului și retail-ului cu anvelope din 2004, centrul Witaro Grup din Bistrița se axează de acum pe dezvoltare și propune un nou model de service bazat pe rapiditate și eficiență.

Odată cu intrarea în franciza Premio, centrul Witaro Grup va oferi posibilitatea clienților bistrițeni să aibă acces la un nou tip de experiență atunci când cumpără produse și servicii specifice service-ului de roți.

Situat pe strada Gheorghe Șincai la numărul 37, Premio Witaro aduce service-ul și retail-ul de anvelope direct la roată. Cu o capacitate de service-are a maxim trei mașini concomitent, noul magazin Premio deschis acum în Bistrița asigură servicii de montare și echilibrare a anvelopelor atât pentru turisme, cât și pentru autoutilitare de până la 3 tone și jumătate.

Prezent pe piața accesoriilor pentru autovehicule din 2004, Witaro Grup comercializează anvelope și accesorii auto pentru turisme, autoutilitare, camioane și utilaje. Witaro Grup din Bistrița este totodată importator unic pentru jantele din aliaj ușor ATS și ANZIO, precum și importator al jantelor ProLine.

PREMIO Witaro este primul centru Premio din județul Bistrița Năsăud și al 32-lea centru Premio din rețeaua de franciză de la Goodyear din România. *

Programul european de franciză Premio de la Goodyear a fost introdus pe piața locală în al doilea trimestru al anului 2009, pe un fond descendent al interesului pentru investiții pe piața internă de profil. Până în prezent, rețeaua locală de franciză Premio de la Goodyear a înregistrat o valoare a investiției cumulate de peste 12,3 milioane de euro și continuă să se extindă cu noi centre de profil peste tot în țară.

Geta Singeorzan

Join the Conversation

1 Comment

  1. Se  poate oare undeva sa nu fie prezinti politicienii nostri,mandri si de succesuri???

Leave a comment