26/09/2017

newsbn.ro: Patronul televiziunii din Năsăud aruncă bomba! Şeful PSD-ului local nu-l suportă pe primarul Romocea

Într-o emisiune a postului de televiziune TV Bistriţa, Nelu Boldea a adus acuzaţii grave la adresa consilierului local PSD Dorel Oltean. Pe fondul unui conflict deschis, care a izbucnit în urmă cu două luni, postul de televiziune N1Tv şi-a încetat emisia şi s-a ales cu o amendă de 20000 de lei de la CNA. Boldea susţine că Oltean, fostul său asociat, ar fi urmărit odată cu intrarea în firmă interese obscure, avantaje şi foloase necuvenite şi ar fi încercat să facă presiuni pe conducerea administraţiei locale.

Nelu Boldea: Este evident că Oltean, nu a băgat bani în televiziune fără să îşi urmărească scopurile. Nu cele de imagine, ci acele scopuri ascunse. Oltean, după câştigarea alegerilor,ar fi vrut să fie viceprimar, ar fi trebuit să primească sub formă de cadou serviciul de colectare al deşeurilor. Tot el a urmărit să pună mâna şi pe administrarea pieţei oraşului. Nu i-a ieşit pasienţa. Ca urmare, vrea să îi plătească moneda primarului Romocea. Acestea sunt obiectivele adevărate ale domnului Oltean.

Consilierul PSD, potrivit lui Boldea, se pregăteşte de alegerile din 2016, când urmăreşte candidatura pentru funcţia de primar al oraşului Năsăud. În luna mai 2013 Oltean a profitat de faptul că postul tv îşi mutase studioul într-un imobil care ii aparţine, a sechestrat aparatura,a interzis accesul în redacţie şi a oprit emisia.

Organele de cercetare penală au fost sesizate în acest caz. Abia după două luni, în urmă cu câteva zile, Boldea a reuşit să intre din nou în posesia unei părţi din bunurile televiziunii.

Dorel Oltean a refuzat orice dialog cu presa în acest caz la indicaţiile avocatului său.

mai multe poti citi AICI

Cu visele la TRIBUNAL! “Patronii” N1 TV dau cu subsemnatul, se acuză şi se scuză, iar emisia e întreruptă de două luni

Nelu Boldea 2În urmă cu doar câteva luni, mai exact prin martie, omul de afaceri Pavel Sângeorzan declara pentru bistritaonline.ro că 33% din postul local de televiziune N1 Năsăud îi aparţine, având planuri mari pentru noul business, pe care îl vedea dezvoltat sub forma unei regionale, care ar fi acoperit 7 judeţe.

O altă parte tot de 33% ar fi fost cumparată de Dorel Oltean, un alt om de afaceri, preşedinte al PSD Năsăud şi consilier local. Sumele reale cu care au contribuit oamenii de afaceri le ştiu doar ei, în timp variind de la zeci de mii de euro la 3500 de euro.

Al treilea asociat, nimeni altul decât Nelu Boldea, se abţinea la acea vreme de la prea multe declaraţii, aştepta să vadă ceva concret, pe hârtie, dar planurile şi visele au întârziat să se concretizeze  … iar acum circul e cât casa, acuzele sunt grave de ambele părţi, emisia e întreruptă de două luni şi lupta abia a început.

Neînţelegerile dintre cei trei parteneri  au fiert la foc mic, s-au tot tachinat până ce lucrurile au ajuns pe masa procurorilor, asta deoarece Nelu Boldea a sesizat DIICOT-ul acuzându-l pe Dorel Oltean de furt informatic, blocarea accesului în televiziune (asta după ce omul ar fi schimbat ialele) şi normal întreruperea emisiei.

Dorel Oltean n1 nasaudDorel Oltean şi Pavel Sângeorzan susţin că au fost ţepuiţi de Boldea, care are însă propria-i variantă. Cu toate acestea atacurile lui Boldea se îndreaptă mai mult spre Dorel Oltean, în timp ce faţa de Pavel Sângeorzan e mai rezervat în declaraţii.

Ieri la Parchetul de pe lângă Tribunalul Bistriţa s-a jucat primul meci, dincolo de declaraţii şi tensiune, la dispoziţia procurorului, toată aparatura televiziunii locale a fost ridicată de un echipaj de Poliţie, dusă la Parchet, pusă sub sechestru, asta pentru ca mai apoi să-i fie reînapoiată lui Nelu Boldea.

Acum urmează atacul lui Dorel Oltean, care se va îndrepta atât împotriva procurorului, pe care-l acuză de abuz, cât şi împotriva reclamantului Nelu Boldea.

Pavel SangeorzanPostul N1 a fost sancţionat luna trecută şi de CNA cu amendă de 20 000 lei, membrii Consiliului au constatat că radiodifuzorul S.C. N1TV NĂSĂUD S.R.L.  a încălcat prevederile articolelor 58 alin. (1) şi 54 alin. (2) coroborat cu alin. (1) lit. e) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare, întrucât emitea dintr-un studio pentru care nu obţinuse autorizarea de la CNA şi a modificat structura de programe fără acordul Consiliului.

Nelu Boldea a declarat că această sancţiune a fost contestată şi urmează procedurile legale, acuzându-i şi pentru acest lucru tot pe cei doi oameni de afaceri.

sursa foto: observatorbn.ro

Geta Singeorzan